Drömmar om semester och avsked

Hade en härlig dröm inatt. Drömde att jag var på semester i Karins stuga vid Anga precis havet på östra Gotland. Det är två år sedan jag var där nu så det börjar väl snart bli dags igen... Har haft en mycket bra vecka, trots att jag jobbat mycket + att jag jobbar helgen. Känns lite konstigt just nu. Har precis sagt hejdå till Per, han lämnar Umeå för Uppsala ikväll och ska ge sig ut på nya äventyr och få nya intryck. Känns lite overkligt att vi inte kommer att träffas varje dag som vi i princip gjort de senaste åren, i och för sig med en hel del längre avbrott pga. utlandsstudier och långa Afrikabesök. Får se vart världen för oss IKK-are nu?!

Jobbar 14-21 idag, 6-15 imorgon och 8-15 på söndag. Men jag kommer nog att hinna med en hel del trevligt också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback