En bra måndag

Idag fick jag en sån otrolig längtan efter Stockholmsbrudarna, så jag ringde upp dem alla! Fick napp hos Johanna och Erika, så himla kul att prata med dem, men gud vad jag saknar dem. Efter att jag slutat jobba och innan jag börjar jobba igen nån gång i augusit/september ska jag ta mig en tripp till Gimo, Gävle, Stockholm, Linköping, Göteborg och Bryssel och hälsa på Very Important People in  my life! Har haft en bra dag idag annars, jobbade till 15, sen tränade jag och efter det tog jag brassestolen och satte mig ute på gräsmattan och bara njöt i några timmar. Eftersom jag är ledig imorgon blev det lite vin ikväll med trevligt sällskap, men nu blir det snart sömn tror jag. Sover så himla gott med Hilde i samma rum. Vi skulle nog kunna bo tillsammans i en garderob om vi skulle vara tvungna! Eller inte kanske...?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback