Utvald!

Är sjukt trött idag. Sov grymt dåligt inatt, inte på grund av min granne indiern som har haft som vana att titta på bollywoodfilmer hela nätterna tillsammans med andra indier, utan inatt var det så fridfullt tyst på Fysikgränd. Och det enda jag gjorde var att ligga och vrida och vända mig och försöka sova... "Nu är det fyra timmar kvar tills jag ska stiga upp, tre timmar, 2 timmar osv...". Men nu har jag haft en liten powernap och det tillsammans med en dusch blir nog finfint. En annan sak jag har att glädja mig åt är att jag fick ett litet fint kort på posten idag "Du är utvald att delta i Sveriges Radio P4:s Svensktoppsjury! Under fyra veckor har du en unik möjlighet att påverka listans utformning genom att vara med i omröstningen." Wiieh!

Nu måste jag dona lite om jag ska vara klar tills Per kommer och hämtar mig. Grillning på Nydala väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback