Västerbotten är fint

Har haft en så himla bra dag idag. Mamma och pappa kom förbi runt halv 9 imorse och sen åkte vi norrut mot Kågeträsk - några mil norr om Skellefteå. Vi kom fram till Eklöfs hus vid 11 - kollade runt lite, så himla fint och med sjön som närmsta granne. Sedan fikade vi och och sen blev det lite sightseeing i byarna runt omkring och sedan åkte vi till Byske och åt lunch vid havet och sedan blev det en sväng på marknaden. Köpte det obligatoriska tunnbrödet. Kom hem till Umeå nu på kvällen, sov nästan hela vägen hem. När jag skulle säga hejdå till mam och pap så blev jag sentimental och lite ledsen. Det har nog bara varit lite för mycket på slutet tror jag. Men det blev bättre som alltid efter en pratstund med Hilde. Nu ska jag lägga mig och läsa och hoppas på vackra drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback