Första inlägget

Så har jag då tagit detta enorma framsteg och skaffat mig en egen blogg. Vet inte riktigt vad denna sida kommer att ge till världen, men jag ska försöka bidra till fler skratt, mer tanke och mer lycka, eventuellt. Eller bara få utlopp för mina egna tankar och börja skriva lite mer helt enkelt. För övrigt är jag 25 år, uppvuxen i Gimo utanför Uppsala men bor sedan några år i Umeå där jag trivs väldigt bra! Har en examen  från programmet  Internationell Kris- och Konflikthantering och ska snart börja söka jobb... Men i väntan på ett jobb inom det jag är utbildad för så jobbar jag för tillfället på den största och bästa mataffären här i stan. Avslutar mitt första inlägg på bloggen med att säga att jag ser fram emot att spendera min första sommar här i Umeå, i mitt studentrum och med mina underbara vänner.


Kommentarer
Postat av: sara

bravo!

2006-06-19 @ 21:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback