Och så var det måndag igen!

Vilken skön kväll jag haft, slutade jobba 17 idag (som den hårt arbetande kvinnan jag är...) och sen bar det av hem för myskväll med Hilde. Jag lagade en underbar paella och sedan blev det mys i Hildes rum med tända ljus, te och den ljuvliga filmen Stolthet och Fördom. För övrigt försöker jag njuta av livet så gott det går just nu så trivs jag ganska bra. I Umeå har den första snön kommit, solen skiner om dagarna och himlen är klarblå och jag har invigt mina nya vinterskor med lammull i. De är sköna och varma! Dessutom har längdskidåkningen äntligen dragit igång, ska bli så spännande och roligt att se Britta glida fram i tv-rutan i vinter, hon kommer garanterat göra succé! På fredag morgon bär det av till Boden för första gången i mitt liv, det ska bli spännande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback