Högstadieminnen

Drömde att jag skulle ut och tälta med hela ica maxi inatt, men dömmen slutade när alla nästan slogs om att få sköna kuddar och täcken, kändes nästan som en srv-övning igen...! På högstadiet tältade vi på våren varje år, vid Vällen och Rastsjön, om jag nu inte minns fel. Vi paddlade även kanot en gång, och det var en nästintill skrämmande upplevelse när jag skulle paddla med Boscow som paddlade som en galning och vi var flera hundra meter framför alla andra, inklusive lärarna. Han var helt fokuserad på att paddla, så han hörde varken mig eller alla andra som skrek på honom. Jag var glad när vi kom iland. Har för mig att jag och Jossan delade tält och vi gick och lade oss tidigt på kvällen för att vi varken ville eller orkade vara med på några lekar. Vi , i alla fall jag var avundsjuk på Frida som fick åka hem på kvällen för att hennes syster skulle ta studenten dagen efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback