Klassfest

I och med att det är 10 år sedan jag och mina jämnåriga barndomsvänner slutade högstadiet har vi alla blivit inbjudna till en återträff som ska äga rum på Rospinglan i Östhammar någon gång i mitten av maj. I förra veckan fick jag ett utskick över alla adresser till mina gamla klasskompisar. Lite intressant och kul är det ju att se vart folk bor och så, men det blir nog ingen klassfest för min del. Jag hade dock flyttat längst bort i min klass. Igår ringde hur som helst J. för  då hon hade fått sin klasslista, dvs. 9A, jag gick i 9B. J. har även blivit tillfrågad att bli kontaktperson för sin klass, men hon avböjde vänligt men bestämt. Hur som helst verkar inte företaget klassfest.com (som säkert tjänar storkovan på att anordna dessa tillställningar) ha så stor koll, då de istället för J:s hemnummer hade skrivit hennes brors. Som sagt kommer nog inte vi bidra till ökade inkomster för deras del iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback