Ett litet test

Sofia har alltid massa roliga tester, så nu har jag "snott" en till så att jag kan underhålla mig lite sista kvällen i Gimo på ett tag.

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Plattång blir det idag.

2. Hur mycket kontanter har du på dig?
50 spänn, typ.

3. Vilket ord rimmar på "test"?

Mest.

4. Favoritplanet?
Jorden, jag är inte så himla fantasifull när det gäller den oändliga rymden...

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Farmor.

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Hmm, vet inte om jag har nån favorit direkt. Kanske den med Paris Hilton.

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Svart tröja, och grön stickad över.

8. Sätter du etiketter på dig själv?
Inte direkt.

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Hush Puppies

10. Ett ljust eller mörkt rum?
Ljust, men beror på.

11. Vad gjorde du vid midnatt?
Sov!

12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
Det var från Hilde, apropå mitt besök på IKEA idag! :)

13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Nånstans i Sthlm antar jag, inte här iaf.

14. Vilket uttryck använder du mest?
Lite osäker på just det...

15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Mannen med stort K!

16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Majkens mössa igår, men det var nog fuskpäls, annars blir det Boy.

17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Några glas vin här hemma, och martini.

18. Vilken ålder har varit bäst hittills?
Hmm, 20-års åldern. Lägenheten i Uppsala med Jossan och Karin, det var tider det... Men jag trivs med att vara 26 år också!

19. Din värsta fiende?
Kan inte komma på nån just nu och fiende är ett väldigt starkt ord, men det finns ett fåtal som gjort mig väldigt besviken, som inte direkt varit och är värda någon respekt  både bakåt och framåt i tiden.

20. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
På pappas och mammas dator som jag sitter just nu - solnedgång över Gimodammen i augusti.

21. Vad var det senaste du sa till någon?
Konversation med mamma och pappa som letar efter senaste numret av Skogssport.

22. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
En miljon dollar!

23. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Japp, några stycken faktiskt!

24. Senaste låten du lyssnade på?
En låt med  min granne Andreas och hans kompis Andreas konstellation Selma. Mycket vacker låt.

Kommentarer
Postat av: Mr Date

Dig har man spanat på länge utan att våga ta chansen. Synd, har hört att du inte är singel längre dock, stämmer detta? Puss!

2007-02-19 @ 16:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback