Gimo, flytt och IKEA

Är i Gimo just nu, kom hit i fredags morse och åker imorgon bitti. Har träffat familj och släkt, fått fina presenter (fyllde 26 i torsdags) och idag har jag varit på IKEA med mamma och pappa. Köpte en hel del där, så nu är jag trött, men kul var det iaf! Jag har även gått igenom alla banankartonger här hemma, jag har en hel del saker kan man lätt konstatera och mamma är överlycklig att bli av med dem! Igår hann jag även med att träffa Majken som var på besök i Gimo, hon är verkligen världens underbaraste!

Flyg upp imorgon, sedan jobb, sen ska jag få middag hos Kristian, lyx att bli bjuden på mat och skönt att träffa honom efter att ha varit borta, även om det bara är några dagar, så hinner man sakna både honom och vänner. Träffade förresten Jossans mamma i fredags, och hon berättade att Jossan och Kalle fått en större lägenhet, så grattis bruden!

På fredag får vi nycklarna till lägenheten, så vi börjar flytta grejer redan då. Men det stora flyttfixandet börjar inte förrän veckan efter då jag tagit ledigt från jobbet. Kan inte beskriva hur skönt det ska bli!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Flyg lugnt hem till norrland!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback