Otur

Det hände en liten incident idag på morgonen. När jag tittade på skidorna imorse så ramlade mina glasögon i 2 bitar. Nog för att de är gamla, men de hade väl kunnat förvarna sitt förfall lite först! Hursomhelst fick jag en liten ångestattack iom att mars månad är ganska ekonomiskt fullspäckad med flytt, nya möbler, dubbelt så hög hyra och 2 resor som måste göras söderut. Men Kristian och ett samtal till mamma lugnade ner mig, som vanligt. På onsdag har jag bokat tid hos Blic för att beställa nya glasögon, ser faktiskt lite fram emot det, nya bågar är ju kul! Snart ska jag få lite mat av Kristian, fyllda paprikor, jag har tur som är tillsammans med en mästerkock! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Aj aj aj inte bra att det bara föfaller sådär, helt plötsligt. Hoppas att du hittar några riktigt snygga bågar! Vi hörs! /Kusin

Postat av: Anonym

ibland är man bara för snabb på ENTER-knappen

2007-02-23 @ 23:43:17
URL: http://misswar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback