Nedräkning

Nu har jag nedräkning, om 45 timmar har jag inlett mitt livs första riktiga betalda semester! Planerna för semestern är: stugsemester vid höga kusten, som vi hoppas ska innehålla sol, fin havsutsikt, promenader, rökt fisk, läsning och lite annat. Efter Höga kusten åker vi vidare till Kristians stuga i Haparanda skärgård där vi stannar i några dagar. När Kristian sen börjar sommarjobba åker jag till Stockholm/Uppsala/Gimo/Österbybruk. Ser framemot shopping, prat och drinkar i Sthlm. I Gimo blir det  förhoppningsvis mest häng på verandan och altanen. I Österbybruk ska jag säga adjö till mormors hus och underbara trädgård och minnas min barndoms alla lyckliga somrar som spenderats där, då det blir lägenhet för mormor i höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback