Telia

För ungefär 3 veckor sedan bestämde sig vårt modem för att lägga av, men nu har vi äntligen fått internet tillbaka och ett sprillans nytt modem! Efter detta kan vi konstatera

1) att Telia har väldigt långa telefonköer, med ett snitt på 1,5 timmes kötid.

2) Telias kundtjänst och Telias butiker inte är så synkade.

3) Telias butik i Umeå inte är de snabbaste på att kolla igenom sina dagliga leveranser och att uppdatera status på dessa varor.

4) Det hjälper att vara ett mensmonster vissa dagar då man får Telias kundtjänst att göra saker de nog egentligen inte får göra, t.e.x. kreditera x antal dagar på räkningen, när de innan hävdat att det bara är modemleverantören som ska sköta detta och bestämma ersättningen.

Men nu har vi internet igen alltså! Yippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback