Söndag

Veckan som gått har varit bra. Jag har fattat ett bra och viktigt beslut för mig själv, så nu kan det bara bli bättre. Idag har vi en riktigt skön dag, kom precis in från en promenad och de få minusgrader som är ute gör verkligen gott! Snön ligger kvar och luften är frisk. Umeå känns ganska stilla idag. På onsdag kväll flyger jag ner till min syster i Sthlm och det ska bli riktigt skönt. Tänker passa på att köpa badbomber från underbara Lush och låna hennes badkar och ta långa promenader vid skogskyrkogården. Sen blir det nog lite julklappsshopping och träffa lite vänner. Som avslutning vill jag bara säga: Grattis Carin!

Kommentarer
Postat av: Carin

Idag har det varit kallt ute. Det måste ju alltid blåsa här i stan så det blir ju mycket kallare då. :( Vad gullig du är som grattar mig i bloggen oxå. Tack vännen. :)
Jag förstår att det känns skönt att ha fattat det beslut du gjort. Som du skrev, nu kan det bara bli bättre. Det måste ju vara väldigt skönt att få åka iväg till din syster nu och slippa allt här hemma. Stor kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback