Skön söndag!

Mycket jobb denna vecka. Så härligt med en skön söndag idag! I fredags när jag kom hem från jobbet hade Kristian gjort varma mackor med kantareller och te, mycket uppskattat för en trött flicka. Igår var jag på jobbet i över 12 timmar, helt galet. På kvällen var jag och Sara hemma hos Hilde och åt kycklingsallad, brieost, nötter och ananas. Mycket gott och inatt har jag sovit som en prinsessa. Idag blir det lugnt, ska bara åka till Mio och klaga lite på att den svarta väskan skinn har börjat spricka i sömmarna. Det enda vi har i den är gamla DN-tidningar, och den enda färden den är ute på är mellan lägenheten och soprummet några gånger i veckan. Och i och med att det är just en väska för tidningar tycker man att den borde hålla för det + med tanke på priset på väskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback