Supersöt toppenpingla med eldigt temperament, det är jag det

Jag blev lite nyfiken av Sarah:s inlägg och var tvungen att testa själv, så jag skickade iväg ett sms till 118100 och frågade:

Vem är Karin Krantz från Gimo?

Och som svar fick jag detta:

"Vi på 118100 tror att Karin är en glad filur med ett stort naturintresse. Hon tog examen från Bruksgymnasiet i Gimo år 2001. Hon är också mycket engagerad i frågor som gäller rättvisa och misshandel mot försvarslösa. Allt som allt är Karin en supersöt toppenpingla med en medryckande personlighet och eldigt temperament."

Jag fattar ju att man kan googla fram en hel del, men det där med medryckande personlighet och eldigt temperament? Det eldiga temperamentet har jag fått från farfar förresten (enligt mina nära och kära)! Och när det gäller supersöt toppenpingla är det en viss ung dam, numera boende i Schweiz, som brukade kalla mig det.

Som sagt hur gör 118100?

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Tydligen är det vem som helst som kan bli medlem och sedan svara på fågorna. så an man vinna priser. var nån som skrev de. så 100% är det väl inte.. men fan va pricksäkert. nog ett gäng bloggare därbakom skadu se.. nätnördar som vi är!





ja jag har läst ut den. den svepte jag igenom på cypern snabbt. JAG ÄLSKADE DEN!!! vilken fantastisk bok.

Postat av: Ellinore

Kände mig lockad att smsa & det stämmer jäkligt bra. Lita smått läskigt!

2008-07-17 @ 18:26:28
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback