China baby!

Nu är det klart, mina föräldrar ska flytta till Peking i 2 eller 3 år! Det känns verkligen hur spännande som helst! Vi var i Peking -98 med familjen och det var verkligen en helt fantastiskt upplevelse, så himla mycket att se! Vår planerade semester på Kreta blir tyvärr inte av, då Kristian måste jobba precis då. Vi funderade på att boka om resan men bestämde oss istället för att boka om resan till en reguljärbiljett till Peking, och nu har vi precis bokat resan - den 7 november bär det av till Peking!


Kommentarer
Postat av: Carin

Gud så spännande att de flyttar dit. :) Jag skulle inte tveka en sekund om jag fick ett sånt erbjudande. Jag tycker ni gjorde helt rätt som bokade om och åker till Peking istället. Kram

Postat av: Sofia

men vad sjukt roligt!! ska de flytta med jobbet?

2008-05-13 @ 19:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback