Jädrans huvudvärk. På en fredag och allt.

På eftermiddagen idag fick jag värsta huvudvärken och blev illamående. Vi var och handlade i stan en sväng, och huvudvärken blev bara värre och värre.  När vi kom hem låg jag i sängen i några timmar och nu känns det äntligen bättre i huvudet. Vi hade tänkt laga fiskwok och dricka lite gott vin när vi kom hem istället blev det skorpor och nyponsoppa för min del. Kan inte minnas att jag någonsin haft en sån huvudvärk, så jag hoppas att det inte kommer bli något återkommande. 

I stan handlade vi presenter till en fin tjej som fyller 4 år idag och min gudson som fyller 1 år på tisdag. Sen blev det lite mathandling också, eftersom vi tänkte grilla med några vänner imorgon kväll. 

Kommentarer
Postat av: Carin

Jag saknar dig vännen. Hoppas ni har en bra helg. Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback