Kräftor är smaskens!

Snart helg och då är jag ledig! Har inte planerat något alls och så ska det förbli! Typiskt nog är både Hilde och Sara borta över helgen - båda ska på bröllop, dock inte på samma. Om det är fint väder kanske jag och Kristian lånar Hildes bil och åker ut till havet. Annars har  veckan som gått varit bra. I måndags åt vi kräftor och drack ett gudomligt gott vitt vin (och jag som inte ens tycker om vitt vin, efter en viss Londonresa i yngre år...)! Det blev en ganska lyckad kräftpremiär för min middagspartner! Nästa helg är det kräftfiske och efterföljande skiva i Gimo, och jag är inte där.... känns jäkligt surt, men jag får försöka underhålla mig själv så bäst det går ändå... Nu ska jag fortsätta städa!

Kommentarer
Postat av: Sofia

åh lilla Karin, så himla långt bort du är!! det är kräftskiva hos Svenssons imorrn, ta cykeln!! har du tur kanske du får hångla på våran baksida i år =) kram kram

2006-08-11 @ 09:19:26
Postat av: Sofia

vår kanske det ska stå! dumma dumma dialekt!!

2006-08-11 @ 09:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback