Blåmärken och lite annat

Lördag kväll och jag har precis kommit hem från jobbet, ska duscha och äta nåt och sen cykla ner på stan och se fotbollen med Martin. Usch, vilka blåmärken jag har fått på kroppen... ser verkligen ut som att jag är blivit misshandlad, men de kommer från jobbet... Men inget av dem går iaf att jämföra med det blåmärke som var typ 10 cm stort och hjärtformat som jag fick när jag halkade in i badkaret i vårt badrum i lägenheten i Nairobi, det var groteskt om nåt.  Till något trevligare... Carolina är i stan i helgen, så himla kul att träffa henne! Så igår var jag, Caro och Hilde på TC och åt middag och drack öl och mohjitos! Mycket trevligt! Nu måste jag hoppa in i duschen om jag ska hinna... Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback