Böcker

Var på UB en sväng igår och lånade en salig blandning litteratur. Allt ifrån Anna Gavaldas "Tillsammans är man mindre ensam", Joyce Carol Oates "Mitt i livet", Gunnar Ardelius "Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket" till Martin Kellermans seriealbum om Rocky. Började med att läsa Ardelius - som jag även läst ut. Tänkte bjuda på ett litet citat från boken: "När vet man att det är slut? Kanske när man känner sig mer kär i sina minnen än i den man har framför sig." För att lätta upp stämningen lite, så har jag idag läst Rocky 5. Kellerman är lika klockren som vanligt. Nu ska jag börja läsa Rocky 6!

Kommentarer
Postat av: Anna

Har du läst ut den idag? Du e snabb...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback