En trevlig kväll på stan, trots mina röda örhängen!

Hade en mycket trevlig kväll igår. Cyklade ner på stan och mötte upp Sara och sen gick vi till TC:s Trädgården och drack öl, mycket trevligt och gott! Jäklar vad matchen mellan Tyskland och Argentina var spännande, men jag tycker att rätt lag vann. Sedan kom Stina och mötte upp. Vi satt kvar ett tag till och drack mera öl och sen gick vi en sväng till Bishop's Arms och drack en till öl där. Vi hade egentligen tänkt gå till Rex, men där hade 27+, så då kom inte vi unga flickor in... Innan vi gick hem gick förbi Max en sväng och där stötte vi på kvällens mest konstiga människa. En jobbig kille slog sig ner vid vårt bord och berättade om sina tjejproblem. Mycket omständigt och luddigt, sedan gick han mer på rakt sak - frågade rent ut sagt om "ska vi gå hem till mig och ......?" Jag svarade Nej tack. Då blev han mer avigt inställd och sa att han nog visste vad jag var för en typ - "dina röda örhängen säger ju allt om dig - att du är en sån där brud som pluggar sociologi och tänker så jävla mycket". Jahaja där ser man! Sen lämnade mannen (som för övrigt pluggade till lärare...) oss för att gå hem till en tjej han träffat kvällen innan som inte svarat på hans sms under kvällen (den tjejen öppnade säkert dörren).... Lycka till säger jag! Mycket trevlig kväll iaf och fler såna ska det bli!

Börjar jobba klockan 11 idag och slutar 18.45, blir nog en ganska lugn kväll ikväll, börjar i och för sig inte förrän klockan 11.30 imorgon, men jag behöver sova och ta det lite lugnt tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback