Ensam på Fysikgränd

Torsdag kväll och jag är rastlös. Borde gå och lägga mig snart, börjar jobba 6 imorgon. Menmen. Idag har det väl inte hänt så himla mycket förutom att jag jobbat. Har fått tillbaka mina saker från personen jag valde att inte se härom dagen och vi hade ett bra prat, alltid nåt. Hilde har åkt till Ulvön över helgen så jag känner mig lite ensam just nu. Längtar litelite efter sommarlivet på Tjädervägen, frukost på verandan, kaffe med mamma och pappa, springa över gatan till Eklöfs, långa kvällsprat med syster på altanen, gunga med Majken, promenader med Boy, sitta på 811:an på väg till Östhammar, Öregrund eller Uppsala, en rejäl fest med alla där hemma. Och jag kommer missa kräftfisket och kräftskivan i år... fan.  Får försöka avsluta dagens blogg med lite mer positiv attityd: Är ledig i helgen och det ska bli så skönt att vara ledig hela 2 dagar i sträck! Imorgon ska jag och Per på bio och sen blir det förhoppningsvis nån slags utflykt på lördag med efterföljande fest. Livet leker nog lite ändå och jag är nog ganska glad ändå!

Kommentarer
Postat av: Anna

Cred till dig för att du kyckas vända ensam-negativ-trenden. SJälv gräver jag mig bara längre ner :/ Fast egentligen är det bra. Imorgon ska jag på date. Roligt :) Hur som helst hade en date med dig i slottsskogen varit precis vad jag behövde!!! Nu.. sova. Börjar halv åtta imorgon, rena sovmorgonen :) Många kramar!

2006-07-27 @ 23:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback