Finding Neverland

Har precis sett en underbar film. Finding Neverland. Helt fantastisk måste jag säga. Jag gillar filmer som är lite magiska och som verkligen berör en och den här filmen var en sådan. Se den om du inte redan gjort det. Lyssnar på Weeping Willows skiva "Broken Promise Land" just nu och den är precis lika bra som vanligt. Kommer ihåg när jag och brudarna bodde i en underbar lägenhet vid Vaksala torg i Uppsala och när vi såg Weeping på Katalin, det var en kul kväll. Det har slutat regna nu och det är fint ljus ute så jag tror att det får vara slut för sängläge för ett tag nu och istället går jag ut och går en promenad.

Kommentarer
Postat av: Sofia

åååh, Finding Neverland!! den är så underbaaaar!! kram

2006-07-11 @ 11:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback