Lite shopping



Har varit på stan idag och shoppat lite med Stina. Det blev dock inte så jättemycket shopping i och med att jag inte fick in min lön på kontot idag, då de strulat till det lite med siffrorna på lönekontoret, men har blivit lovade pengarna imorgon iaf. Köpte i alla fall en otroligt söt röd Milla-klänning (Milla är ju Alfons Åbergs kompis, för de som inte vet!) till världens gulligaste människa Majken som  är 18 månader, det tråkigaste är bara att jag måste skicka den till Uppsala så att hon hinner använda den innan hösten kommer. Sen köpte jag en mycket snygg kjol på Kii
till mig själv. Den kommer nog till användning till helgen om vädret tillåter, då ska jag och Per ut och göra stan!
Lite shopping

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback