Nässelfeber

NU är det dags för sängen, har varit alldeles slut idag. Igår kväll drabbades jag av nässelfeber för första gången, det var inte en trevlig upplevelse, fick helt oväntat ungefär 60 utslag på kroppen som kliade nåt så djävulskt. Innan vi visste vad det var spekulerades det vilt om allt från knottbett (kunde uteslutas tack vare det enorma antalet) till kropps- eller vägglöss (kunde uteslutas pga utslagens utseende inte stämde, tack gode gud för det). Och TACK för att Kristian är bra på att googla och för att hans mor är distriktssköterska. Efter några timmars panik somnade jag och i morse syntes inte ett enda spår på kroppen, förutom att jag varit matt hela dagen. Nu är det allergipiller som gäller.

Kommentarer
Postat av: Sofia

åh din stackare. i know the feeling, lyckas med samma bedrift några gånger i månaden, allrgipiller är mina allra bästaste vän. se till att skaffa både betapred och tavegyl, man blir djävulusistkt trött i början men man vänjer sig. nässelkramar från ett soligt Gävle.

2007-04-26 @ 18:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback