I´m going to be the perfect housewife, this week.

Nu bär det snart av till Umeå, klockan 20.10 går flyget. Har haft en skön vecka och träffat många nära och kära, men inte alla, tyvärr. Idag har jag varit i Österbybruk en sväng och nu kom vi precis hem från Ida och Mattias som köpt hus i Gimo, världens underbaraste Majken var vaken, men Ebbott sov så sött. Planerna för resten av veckan är att fixa och dona lite i lägenheten, baka bröd och mat. Kristian brukar alltid passa upp på mig när jag jobbar, så nu får jag vara lite hemmafru, men ser faktiskt fram emot det!  Sen ska jag umgås med Hilde och Sara också, så klart! Det kommer säkerligen bli lite vin och drinkar under veckan som kommer, vädret ska tydligen bli fint uppe i Umeå om några dagar. Eventuellt kommer mamma och pappa upp också om det ser ut att bli bättre väder i Umeå än i Skåne, dit de tänkt åka först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback