Män lär sig mycket i lumpen

Igår jobbade jag min första stängning på nya jobbet. Det var tempo hela kvällen så timmarna bara försvann! Skönt att ha första gången avklarad iaf. Idag har jag och Kristian fixat lite hemma, städat garderoberna och den nya byrån. Tur att jag har en pojkvän som lärt sig vika fint i lumpen, för jag är inte så organiserad när det gäller sånt. Inte för att jag inte vill att jag att det ska vara fint, utan för att det bara inte går helt enkelt. Har pratat med mamma och Emma ikväll, de har tråkigt väder söderut, men här uppe har vi haft balkongdörren öppen hela dagen... Lycka! Nu på kvällen har vi lagat kyckling masala och bakade till och med egna naanbröd, mycket gott! Och sen en flaska rödvin till så nu kommer jag sova riktigt gott. Sommaren och semester börjar verkligen närma sig! Härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback