Värsta sjukan

I lördags blev jag tvungen att åka hem från jobbet redan efter 3 timmar, kände hur allting bara snurrade, svettningar och magont. USCH! Väl hemma så satte magsjukan igång på riktigt. Har inte haft magsjuka sen jag och Jossan var i London 2000 och hälsade på Elina och Johanna. Precis som då var det verkligen ingen härlig upplevelse. Har aldrig känt mig så ynklig i hela mitt liv. Igår kväll började tillfriskningen, men jag blir hemma från jobbet idag också. Kristian har varit världens bästa den här helgen, tack älskling.

Kommentarer
Postat av: Sofia

nej men usch, stackars dej, härligt att ha en man när man är ynklig.
å tack för den alldeles underbart gulliga kommentaren. jag var riktigt sommrig med gult linne å allt. man blir så glad i magen när det är vår. puss å kram snygging!

2007-05-07 @ 16:28:56
Postat av: Kusin!

Aj, det låter verkligen inte roligt att vara så sjuk, men nu var ju det några dagar, jag menar veckor, sen så jag hoppas att du är frisk och kry nu!
Kramelikramkusin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback