en liten weekend i gimo

Det är verkligen så skönt att vara hemma hos mamma och pappa! Igår efter jobbet kom snälla Carin hem till mig på lite fika och sen skjutsade hon mig till flygplatsen. På Arlanda mötte mamma, pappa och Stina mig. Väl hemma blev det varma smörgåsar och ett glas rödvin. Efter det visade Stina mig alla bilder från New York och jag fick mina presenter - ett par converseskor och godsaker från Starbucks! Vid midnatt somnade jag som ett litet barn i mitt barndomsrum. Idag har jag och syster varit på lunch och fika i mormors nya fina lägenhet och nu blir det snart trerättersmiddag!


Kommentarer
Postat av: Carin

Vad härligt du verkar ha det. :) Det är så himla skönt att åka hem.. Längtar så himla mycket till nästa helg då jag får bli ompysslad. :) Vi ses till veckan. Kram vännen

Postat av: Sofia

jaha, du vill höra om mannen. det är inte så mkt att förtälja just nu. vi ligger lågt och tar det lugnt tills vi har det lite mindre i skolan. jag lovar att om vi möts över en kopp rykande te så ska du får höra varenda detalj. jag ska försöka ta och hälsa på min kära bror uppe i Luleå ngn helg om jag har tid, då ska jag försöka göra en avstickare till dig med!!

har ny blogg =)

massa kramar

2007-10-26 @ 14:33:19
URL: http://www.grevensdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback