Solen skiner ute i alla fall

Är inne i en väldigt dålig period just nu, är känslig och nedstämd konstant känns det som. Försöker rycka upp mig idag och har just nu dinkelbröd i ugnen och planerar god lunch med Kristian när han kommer hem från skolan och innan jag ska till jobbet. Igår var Hilde här en sväng på kvällen, vi åt mandlar och bestämde att det blir filmkväll med en alldeles nyutkommen Beck (den nästsista för övrigt) hemma hos henne och Christian nästa onsdag. Då ska jag vara på topp igen! Nu blir det lite städning och sen ska jag äta frukost och se på Våra bästa år.

Kommentarer
Postat av: Carin

Jag är oxå inne i en dålig period nu. Det är inte roligt.. :( Kul att du har nåt att se fram emot iaf, och så har vi ju Magnus Betnér att längta efter oxå. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback