Tripp till Norrbotten!

Wohoo, livet leker! Igår var jag hos Fanny på Wow och fixade håret, är riktigt nöjd över både frisyr och färg! Idag åker jag och Kristian till Boden för att hälsa på hans föräldrar, ska bli riktigt skönt. Imorgon ska vi ev. ta en liten tur till Luleå. Sist jag gick på stan i Luleå hade jag precis fyllt 20 år och min kära syster skulle åka JSM i Luleå. Dock var det alldeles för kallt för det mesta under den veckan; både skidåkning och shopping. Temperaturen pendlade mellan -30 och -35 grader. Gnistrande blå himmel och solsken men ack så kallt. Jag handlade på systemet för första gången där, men de frågade inte efter leg, vilket kändes som ett litet nederlag. Nu blir det lite packning!
                

                                           

Kommentarer
Postat av: Frida

Roligt! Jag vill oxå gå till frisören, det är så himla mysigt att bli fin i håret.. undrar bara när....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback