En dag i husmorsanda!

Idag känns det som att jag har stått i köket hela dagen. Det har gjorts köttbullar,  kycklingklubbor och mandelpanerad hokifilé med blomkålsmos. Hur bra som helst för det blev en massa matlådor! Sen bakade jag Leilas julmuffins och gjorde Johanna Westmans chokladfudge. Båda blev verkligen hur bra som helst och mina muffins blev faktiskt lika fina som Leilas fast med pastellfärgade strösselhjärtan på frostingen. Så när Emelie kom förbi på eftermiddagen blev  te och finfin muffin! Tänkte även ge mig på att försöka göra nån slags muffins med saffran och mandelmassa i - Muffinsfabriken har ljuvligt goda sådana, men det får bli nästa vecka för husmodersgenerna orkar inte hur mycket som helst...

Christmas cupcakes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback