Utmanad

Jag blev utmanad av Carin.

Regler

- Beskriv först reglerna
- Svara på alla frågor
- Välj ut 3 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din blogg
- Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
- Träffa Sara på Brobergs
- Diska
- Läsa
- Njuta av solen
- Ev. baka Leilas filmjölksbröd

Vad gjorde du för 10 år sedan?
För 10 år sedan var jag 17 år och gick på gymnasiet. Men på sommaren hade jag sommarlov, kommer inte ihåg vad jag gjorde just den här sommaren, kanske var det sommaren jag jobbade på Sandvik eller sålde jordgubbar utanför ICA i Gimo. Annars umgicks jag nog med mina vänner så mycket det gick.

Ställen du bott på?
Gimo, Uppsala, Sollefteå, Blåsut och Umeå.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

- Köpa min drömbostad
- Göra långresor i USA, Ryssland, Afrika och Asien.
- Shoppa loss
- Weekendresor hit och dit
- Spara.
(om det hade funnits en sjätte rad hade jag självklart skänkt pengar till bra organisationer som gör vettiga saker.

Jag utmanar: Per, Frida och Sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback