Vänner

Ibland saknar jag mina vänner som bor söderut nåt så otroligt.  När jag hörde en låt precis, så kom jag att tänka på när jag var på Gotland senast och jag och Karin låg i lillstugan och lyssnade på samma skiva varje kväll innan vi skulle sova med härliga 80-tals ballader. Eller när jag och Jossan kom bort ifrån varandra i Londons tunnebanevärld och hittade varandra igen. Och kanske mest av allt när vi jag bodde ihop med dessa två brudar i Uppsala och vi hade så otroligt jäkla kul. Den valborgsfest som hölls på Höganäsgatan 6C 2002 har Uppsala aldrig tidigare eller senare skådat, så fantasisk var den. För att inte tala om snapsfesten en varm vårkväll ute på gården. När jag var på en så kallad date i Östhammar och fick komma hem till Erika efteråt och äta hennes pappas pannkakor. När Johanna hjälpte mig med klädbestyren inför studentfskivan och hittade den fantastiska karamellkjolen från French Connection. När jag hade kalas hemma på Tjädervägen och mamma gjorde sin underbara dajmglass som alla älskade. Jag är glad över att jag och Kristian är överens om att flytta söderut när han är klar så att jag får träffa dessa flickor betydligt oftare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback