Bodycoach

Jag har fått en ny hatkärlek. En bodycoach.







Kommentarer
Postat av: Sofia

inta hata, bara älska... man kan bara stå och vibrera bort fettet, så jävla nice. vi har en på avdelningen, helt sjukt bra, man kan smita iväg på kafferasten och bara bränna!!



puss

2008-09-05 @ 13:09:20
Postat av: Karin

Åh snyggsofia! Den är verkligen helt underbar, men jäklarns vilken träningsvärk jag har idag! Har ont i varje magmuskel! Puss

Postat av: Anonym

Men snällllllla, finns ingen som helst vetenskaplig grund på att denna bränner fett och bygger muskler. Det finns dock en sak som den ger, för gammla som ha plomber i tänderna finns det risk att de skakar loss.......

2008-09-11 @ 16:15:10
Postat av: Karin

Anonym: Vilken tur att jag inte har några plomber i mina tänder då utan bara får rejäl träningsvärk av den. Jag gillar dessutom inte folk som stavar snälla med åtta L.

2008-09-12 @ 17:02:00
URL: http://kejkej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback