Harembyxorna.

Kristian är inte den som brukar uttrycka så värst starka åsikter om kläder, men efter att vi sett Gina Tricots reklam för harembyxor för tjugonde gången, så sa han att om jag skulle få idén om köpa ett par harembyxor, så kommer han tillbringa nätterna i soffan tills byxorna är ute ur huset. Nu kommer det ju aldrig bli aktuellt, för nåt så grymt fula byxor har jag aldrig skådat! Men jag har en känsla av att vi kommer få se dem på en hel del tjejer i vår och och sommar... Men det vore riktigt roligt om harembyxorna blir vårens stora  flopp, och alla butikerna som säljer dem får inte ett endaste par sålt.

Kommentarer
Postat av: Kusin Camilla

Haha, jag håller med totalt, de är så himla fula! jag hoppas att ingen köper dem.

kram

Postat av: Karin

Jamen precis!!

2009-04-01 @ 23:07:42
URL: http://kejkej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback