En liten sammanfattning av veckan som gått!

I Umeå blev jag sjuk tyvärr - fick en ordentlig förkylning, så det blev inte precis som jag tänkt mig, men jag hade det bra ändå. Sara fyllde ju år, så det blev lite plockmat och chokladdoppade jordgubbar, vin och middag på Tapas bland annat.

  

På måndag kväll kom vi hem och på tisdagen tog vi det bara lugnt och jag kurerade mig. Sen mådde jag bättre, vilket har resulterat i att vi mest haft det bra här hemma och fixat i trädgården och njutit av solen och träffat lite trevligt folk.

 



Vi har även planterat våra första tomatplantor!



Summa av kardemumman
= Efter några ganska tuffa månader börjar livet nu kännas mycket lättare! Jag har sommarjobb (dock inte inom området jag är utbildad inom - men ett jobb inom ett område som jag faktiskt trivs med och tycker att jag är riktigt duktig inom - och jag är riktigt jäkla nöjd med att få ett jobb i dessa tråktider), nu vi kan passa på att njuta av våren, läsa böcker på altanen, ta långa skogspromenader och passa på att umgås med nära och kära (vilket innebär att jag mycket snart måste bege mig till Sthlm i några dagar för att träffa några mycket viktiga flickor i mitt liv, som jag inte träffat på länge. Helt enkelt är framtiden ljus just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback