Magkänsla existerar (nästan) inte.

Okej, jag tar i princip tillbaks allt jag skrev igår... Det som inte skulle gå bra gick hyffsat och det som skulle gå riktigt bra, det  vill säga matchen gick inte alls. Det gick ju så snabbt liksom. 2 mål på 12 minuter. Vart var försvaret? Tack och lov för Isaksson annars hade det lika gärna kunna varit 7-0. Med mina amatörmässiga ögon har jag under detta VM kunnat konstatera att Henke inte gjort speciellt mycket alls, förutom det där målet han gjorde mot England som i och för sig såg mer ut som en fösning. Men mål var det ju iaf. Hur som helst tycker jag att Allbäck skulle ha spelat från början.  Efter matchen försvann all min festlust (i och för sig inte bara på grund av matchen). Jag gick in på rummet och lade mig på sängen och kollade vad som bjöds på tv. Fastnade för Roadtrip på femman. Finns inte så mycket att säga om den.

Idag händer nog inte sådär väldigt mycket. Sandra kommer förbi snart innan hon åker tillbaks till Stockholm. Ska bli kul att snacka lite. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback