Bra helg!

Trots att jag jobbar extra den här helgen känns det som att den varit den bästa helgen på länge! I fredags var jag ledig och åkte ner på stan på morgonen för att Fanny på Wow skulle klippa och färga mitt hår, och jag blev jättenöjd! Sedan kom Kristian ner på stan, vi lunchade och småshoppade lite. På kvällen cyklade jag och Hilde ner till Sara och förberedde sushi innan Sara kom från jobbet. När vi satt i köket och drack lite vin och väntade på att riset skulle svalna kom helt plötsligt Saras mamma och hennes hund Frej på överraskningsbesök från Östersund! Hela kvällen var fantastiskt rolig med massa vin, prat och gudomlig sushi. Sedan cyklade jag och Hilde vidare in till stan och det blev öl och goda drinkar! NU känns det äntligen som att vi är på väg ur vår nästintillpensionärskänsla. Igår var jag dock bakis, men när jag kom hem från jobbet hade Kristian lagat pizza med salami, svamp, paprika och ost. Ljuvligt gott. Sen tittade vi på Idiocracy, men jag somnade en stund mitt i filmen... men jag missade inte slutet iaf! Idag blir det lite jobb för mig, men innan dess ska jag träna och städa lite, och göra lite frukost till Kristian som fortfarande sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback