Bussolycka

I morse hände en hemsk olycka i mina hemtrakter. Två 811:or krockade, en på väg från Öregrund och en på väg från Uppsala. Pratade precis med mamma och fick reda på några obekräftade namn. Får nog reda på mer sen ikväll när pappa kommit hem. På 811:an har jag och mina vänner tillbringar mycket tid. Från Gimo in till Uppsala eller åt andra hållet - till nån gymnasiefest i Öregrund eller Uppsala eller bara för att umgås med vänner. Det här drabbar en liten kommun med små samhällen där alla känner alla, och mina tankar just nu går till alla som har fått eller väntar på fruktansvärda besked under eftermiddagen och kvällen, i och med att identifieringen av de avlidna ännu inte kunnat fastställas. En ljuspunkt i tillvaron är att Majken blivit storasyster till en liten bror idag!

Kommentarer
Postat av: Sofia

mina tankar är med dina. så hemskt så man kan inte förstå det. tänker på dig. kram kram

2007-02-27 @ 18:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback