Tisdag

Är tilbaks i Umeå nu, känns helt okej! Fick middag av Kristian igår, kycklingfilé med svampfyllning och pasta, gott! Har haft en riktigt bra morgon med frukost, mys och massa prat! Sen ringde Jossan, riktigt kul att prata med henne om allt från Johanna Sällström till lägenheter. Saknar henne och de andra flickorna i Sthlm. Nu är jag hemma i mitt rum som bara väntar på att få tömmas så att nån ny livfull och förväntansfull student eller studentska får flytta in. Själv  känner  jag mig bara trött och gammal vad det gäller korridorslivet med allt vad det innebär, men nu är det inte långt kvar till ett eget hem, eget kök, egen smuts och egen disk! Har haft det riktigt bra här, de första åren här var de bland de roligaste i mitt liv! Men saker och ring förändras som sagt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback