Tappa tänder

Inatt drömde jag att jag tappade alla mina tänder, en efter en lossnade de helt. I drömmen fick jag panik och skyndade mig med alla mina tänder i en liten plastpåse till en tandläkare. Tandläkaren frågade mig om jag haft nässelfeber nån gång förra året (vilket jag haft), och att det var vanligt att personer som haft nässelfeber tappade alla tänder ett år senare. Men tandläkarbesöket i drömmarnas värld blev billigt, behövde bara betala 2000:- för att fixa tillbaks alla tänder, vilket innebar att jag inte ens behövde låna pengar av mamma och pappa. Att tappa tänder i drömmen betyder tydligen att det kommer en positiv förändring i livet. Låt oss hoppas på det!

Kommentarer
Postat av: Karin

Förra året drömde jag också att jag tappade alla tänder, det var skitläskigt, de hängde bara på en liten tråd så som när man tappade tänderna när man var liten. Det gjorde i alla fall att jag gick till tandläkaren, för jag såg det som ett dåligt omen och nu sitter jag här med fyra tänder och ett antal tusen fattigare...



Jag tror på en positiv vändning för dig!

2009-04-08 @ 10:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback