Kapitel 2 - om att tappa tänder.

Är sjukt trött just nu och ska iväg på ett box-pass om en timme. Om jag var ensam som skulle iväg och träna hade det nog lätt blivit att jag hoppat över passet, men nu är vi ju två som tur är! Boxningen är grymt rolig och Ida är den perfekta boxningskompisen.Tröttheten är nog en kombination av för mycket tankar, prat om jobbiga saker som i sin tur resulterat att jag fått ur mig en massa tankar som jag gått runt och burit på. Drömde även inatt om att jag tappade tänder, denna natt var det dock bara två som i och för sig var alldeles ihåliga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är sjukt laddad för kvällens pass! Gäller ju att ösa på innan du åker... Och du kan vara glad om bara två tänder ryker ikväll!!! Hihi! Ses om 20 minuter...

2009-04-21 @ 20:10:44
Postat av: ida

Jag är sjukt laddad för kvällens pass! Gäller ju att ösa på innan du åker... Och du kan vara glad om bara två tänder ryker ikväll!!! Hihi! Ses om 20 minuter...

2009-04-21 @ 20:11:06
Postat av: Karin

Sjukt bra pass vi gjorde igår! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback