Nu är jag med dator igen!

Helgen har verkligen varit perfekt. I fredags åkte vi till Sthlm på eftermiddagen och mötte upp min syster och hennes pojkvän, sen blev det middag och drinkar på söder. På lördagen gick vi en sväng på stan innan vi åkte hem, väl hemma var vi riktigt trötta så det blev en lugn kväll. I går träffade vi Kristians faster och åt brunch på Gamla Gillet, kan verkligen rekommenderas!  Efter det åkte vi och köpte ny dator till mig, det blev en svart Packard Bell.

Men nu -  åter till vardagen igen!



Kommentarer
Postat av: Misswar

Låter som en underbart mysig helg att minnas i vardagens vinterkyla. /Kusin

Postat av: Karin V

Tips till Kristian: ID=1989" rel="nofollow">http://www.ub.uu.se/detalj.cfm?MessageID=1989

2009-02-04 @ 11:20:38
Postat av: Misswar

Mamma sa att jag var välkommen på kalas på lördag! Jag kommer gärna! I. åker precis som min syster till Österrike. Kram!

2009-02-08 @ 14:49:02
URL: http://misswar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback