Tålamod var det.

Sitter och jobbar med mitt CV just nu, tänkte flasha upp det lite i en ny mall, men programmet word gör inte som jag vill. Helt plötsligt bestämmer det sig för att radavståndet ska vara dubbelt så stort osv. Väldigt irriterande. Får väl skriva klart och be Kristian om hjälp.  Han håller på med några inlämningsuppgifter till programmeringskursen, och det funkar tydligen inte som han vill, men han är inte den som brusar upp, utan klurar vidare på andra lösningar. Tur att någon av oss har tålamod som heter duga.

Kommentarer
Postat av: Misswar

När radavstådnet ändras så beror det ofta på att man råkat kom in i (snabb-)formatmallarna och klicka lite. Jag brukar också blir irriterad på word. Fast jag lär mig använda och gilla det mer och mer för varje dag.

Postat av: Karin

Frida: Jo word är himla bra när det gör som man vill! Kommer ihåg alla gånger jag suttit med uppsatser och hemtentor och bråkat med word om var man vill ha noter, indrag osv.. Men till slut får man det som man vill ha det! :)

2009-03-20 @ 14:38:43
URL: http://kejkej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback