Fullt upp!

Har haft fullt upp sen vi kom hem natten till tisdagen. Vi hade det kanon i Peking, och det var sorgligt att åka hem. Hur som helst har jag fått jobb, äntligen! Till en början är det ett sommarjobb, men jag hoppas på att jag får fortsätta under hösten. Känns så himla skönt. Idag ska ut på en liten roadtrip till Umeå. Min kompis Sara fyller år, och jag ska nog förbi min gamla arbetsplats också och säga hej till alla kompisar där. Ska lägga upp lite mer kort från resan i nästa vecka när vi kommer hem, men jag börjar med att lägga ut ett kort på mina fina föräldrar och tackar för 10 fantastiska dagar i Peking och ett kort på mina nya snygga ballerinaskor!






Kommentarer
Postat av: Carin

Synd att vi inte sågs ihelgen men det kommer fler chanser. Åker ner till Stina & Fredrik 24 juni och stannar till 3 juli så jag hoppas att vi hinner ses nåt då, och kanske ta nån drink på Vampire Lounge. :) Hoppas allt är bra med dig. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback