Dags för blogg!

Det har varit lite dåligt med bloggande på sistone, av lite olika anledningar... Hur som helst så har det varit en hel del jobb på sistone, men även annat trevligt! :) Folk har börjat rulla in i korren, den efterlängtade Gällivaresonen är på plats och bruden från Hudik ramlar in imorgon! Har tagit på mig en hel del pass i kassan de 2 kommande veckorna vilket gör att jag TYVÄRR missar Elinas 25-års kalas på bruket med kräftor och bad i poolen i trädgården. Men den 4 september drar jag söderut i några veckor och då blir det stopp i Gimo, Uppsala, Gävle,  Västerås, Stockholm och Linköping. Ska bli så otroligt skönt att komma iväg lite, även fast jag trivs väldigt bra här uppe.

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt, jag har saknat dig! Kramis

Postat av: Annika

Karin, jag glömde skriva att det är himla kul att läsa om din sommar och dina tankar här på nätet! Får absolut mersmak, så sluta inte skriva! Kramar till dig från Schweiz, gumman!

2006-08-24 @ 21:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback