Sushi är gott!

Vad har hänt sen sist?! I fredags var jag och Hilde på bio - såg senaste Wallander - "Hemligheten", den var bra, men svart och sorglig... Efteråt hade vi tänkt fika på Schmäck, men där var det konsert (som iofs säkert var bra), men vi ville ju prataprata, och det vore ju inte så snällt mot bandet och de övriga fikagästerna som kanske var där för att lyssna. Så det blev Waynes istället. I lördags kväll gjorde jag och Sara sushi hemma hos henne och resultatet blev alldeles fantastiskt..! I söndags blev det mys och film med Kristian. Imorgon kväll åker jag och Sara nattåget till Sthlm, vi ska på kurs hos Forum Syd och sen ska jag hinna träffa Stockholmsbrudarna och springa lite i affärer förstås...! På måndag morgon anländer jag till Umeå igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback