Madame Terror och allas vår Marilyn

Jag läser böcker året om, men det blir lite fler under sommaren, den senaste är Undantaget av den danske författaren Christian Jungersen, den var mycket bra, men lite otäck, men jag gillar sånt. Just nu håller jag på med Jan Guillous Madame Terror, och den är hittills mycket spännande. Jag har lite svårt för Guillou och hans polare Leif GW Persson, men skriva böcker, det kan de iaf! Har köpt några nya böcker, bl.a.  Älskad, saknad som är skriven av en av min favoritförfattare Joyce Carol Oates. Om ni inte läs hennes bok Blonde, så gör det!

Kommentarer
Postat av: Per

Heeej!
Låter skönt med din semester. Höga kusten är riktigt fint! Madame terror har jag också läst. Helt okej bok!
Hoppas du mår bra! Verkar som du gör det.
kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback